2013. december 30., hétfő

1.Díjam*-*

1.Díjam


Nagyon Szépen Köszönöm a Díjat Dreamy Girl-nek♥ El sem tudod hinni milyen sokat jelent ez nekem<3


Szabályok:



Írj 11 dolgot magadról!
Válaszolj 11 kérdésre!
Írj 11 kérdést!
Küld tovább 11 embernek!


11 dolog magamról:
1.Kedvenc hobbijaim közé tartozik a rajzolás,írás és olvasás.Nem valami izgalmas,de ezek nélkül nem is tudom mi lenne velem.

2.Néha azt kívánom bárcsak láthatatlan lehetnék.:)

3.Kedvenc filmem a Harry Potter :3

4.Mások szerint túl sokat álmodozom.

5.Mostanában szinte csak Bromance blogot olvasok és írok is,pedig régen el sem tudtam volna képzelni,hogy én valaha ilyet olvassak,most pedig imádom (kár,hogy nincs belőlük,olyan sok :D) :)

6.Nem sokára betöltöm a 16-ot.

7.Nagyon örülnék,ha kiderülne,hogy Larry,Narry vagy Ziam létezik :D 

8.Szeretnék egyszer egy kiskutyát,lehetőleg Huskyt nagy kék szemekkel :3

9.Kevés barátom van,mert nehezen barátkozom.

10.Szinte egész nap zenét hallgatok.

11.Van köldök piercingem,de nem tudják a szüleim :D

11 válasz:
1. Mi a jó tulajdonságod?
Mindig próbálok segíteni az ismerőseimnek és tanácsokat adok nekik,meghallgatom őket.

2. Mi a rossz tulajdonságod?
Nagyon kíváncsi vagyok és mindig tudni szeretnék mindenről.

3. Miért erről a témáról írsz?

Mert szerintem csodálatos és varázslatos dolog,ahogy két fiú tudja szeretni egymást.A többi blogban mindig ugyanaz történik,de ez egészen más.Teljesen új dolgokat mutat meg az olvasóknak egy ilyen szerelem.Amikor a szereplők csak később jönnek rá,hogy szerelmesek és evvel a tudattal meg kell küzdeniük,ahogy a szerelmükért is.De persze az igaz szerelem a végén mindig nyer,mint a mesékben és ez a legcsodálatosabb az egészben.
Nem mellékes az sem,hogy én arról írok,amit szeretnék,hogy a valóságban is megtörténjen és én ezt így képzeltem el:) 
Nézegettem a Narrys képeket és elképzeltem a történet elejét, a többi pedig jött magától:)
Itt ébredtem rá,hogy jobban bejön a Bromance és ,olyan jó,hogy ezek a dolgok nem csak nekem tetszenek,hanem más is szeretné,hogy ez így legyen. :))

4. Ha vége lesz ennek a történetednek, akkor lesz új?

Ha rajtam múlik lesz még nagyon-nagyon sok :)) Temérdek ötletem van még,minden azon múlik,hogy érdekel-e valakit :)

5. Hiszed, hogy Larry valós? Ha igen/nem miért?

Szerintem Larry nagyon is valós.De ha most nem régen biztosan az volt.Elég,ha valaki néz róluk régi képeket és ahogy egymásra néznek a pillantásukban látszik az a bizonyos szikra,ami a szerelmeseknél szokott látható lenni.Mindig volt közöttük valami testi kapcsolat.Vagy egy ölelés vagy csak simán összeért a kezük.Ez nem véletlen.
Ha már nem létezik az akkor sem azért van,mert már nem szeretik egymást (,mert az igaz,őszinte szerelem sosem múlik el) és nem is a rajongók miatt.
Úgyhogy a kérdésre a válaszom az,hogy létezett és szerintem még fog létezni egyszer,mert ezek a dolgok nem múlnak el.
De mivel én Narryt írok szerintem az is létezik,úgyhogy erre a kérdésre nehéz volt válaszolnom,de az első Bromance,amit olvastam Larry volt és most is többségben azt olvasok.Nem véletlen,hogy az a párosítás népszerűbb.

6. Melyik a kedvenc számod az 1D-től?

Nehéz kérdés,mert nekem mindig épp az a kedvencem,ami a hangulatomhoz illik :)
Az állandó kedvencek a Little Things,Story of My Life,Kiss You és a Half a Heart.A mostani kedvencem pedig a Midnight Memories,mert az annyira róluk szól és a Happily,mert annyira tetszik a hangulata :))

7. Hiszel a horoszkópban?

Igen,hiszek.Nekem vízöntő a horoszkópom és nagyon sokszor tényleg megtörténik,amit benne írnak,még ha nem is pontosan úgy,de nagyon sok az egyezés benne.Nem szoktam rendszeresen horoszkópot olvasni,de ha a kezembe kerül egy mindig elolvasom.Mivel szeretem a misztikus,varázslatos dolgokat így ez a dolog is érdekel.

8. Mi van a faladon?

Egy Little Mix,Conor Maynard és Tom Felton poszter.
Sok-sok 1D-s rajz és még annál is több 1D-s poszter.
De van,hogy a szekrényemre kiragasztok mozijegyet vagy fényképet.

9. Szoktál könyvet olvasni?

Mostanában nem,de régen nagyon sokat olvastam.
Inkább vastag,többrészeseket olvasok.
Kezdtem az Alkonyattal,Eragonnal,Harry Potterrel és most Harry életrajzi könyvét olvastam legutoljára.

10. Mi a kedvenc tantárgyad?

Rajz,de sajnos a sulimban 10.-ben azt nem tanítanak,ezért pillanatnyilag az ének.

11. Sportolsz valamit?

Nem.

11 kérdés:
1.Ha vége ennek a történetnek fogsz újat kezdeni?
2.Mi ad ihletet az írásban?
3.Mi a kedvenc időtöltésed/hobbid?
4.Szerinted létezik Larry,Narry,Ziam vagy valami más párosítás?
5.Ha igen miért?(előző kérdés)
6.Miért ebben a témában írsz?
7.Az ismerőseid tudják,hogy írsz (blogot) vagy titokban tartod?
8.Mi a kedvenc blogod/blogjaid?
9.Mi lenne számodra a legjobb hír az új évben,ami az 1D-vel kapcsolatos?
10.Hová szeretnél el jutni a világban?
11.Elégedett vagy az életeddel?

11 ember, akinek küldöm:
(nem lesz 11)

Pakkör Pítör

Nicolette D

horan vandaa

Brigitta Pánczél 

Zsoo.*

Sütike Jóska ♡

 Teddy *-*

2 megjegyzés:

  1. Köszönöm, hogy rám is gondoltál, és ha elolvastad, mit írtam elé, akkor tudod kommentem okát. Én mondtam, hogy el fogom olvasni a történeted, mert örülök, hogy végre találtam egy sokrészes blogot fiúxfiú témában. Bár kicsit furcsa, mégis nagyon tetszik, hogy mindenki a bandában az azonos neméjez vonzódik...vagyis Zayn-ben még én sem vagyok teljesen biztos, de részben szerintem, igen. És ahogy a buli alatt eltűntek...legalábbis Niall nem látta sem Őt, sem Liam-et...khm...képzelem. Tetszik, hogy gyorsan van új rész, imádom az ilyen blogokat, ahol nem kell sokat várni, és még izgalom is van benne. Szóval nagyon várom a következő részt, siess vele, kérlek. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hű...El sem tudod képzelni milyen nagy megtiszteltetés ez nekem,hogy az én blogomat olvasod és,hogy tetszik is,hát ez tényleg hihetetlen,ezzel teljesen feldobtad a napom,köszönöm<3 Remélem a többi rész is tetszeni fog majd ♥ És ez csak természetes,hogy gondoltam rád a díjjal kapcsolatban,te vagy a kedvenc írom,imádlak!:) Az új részt szerintem még ma este felé megírom:))

      Törlés